تقویم
عنوان

  • معرفي‌‌شدگان نیمه متمرکز مرحله اول رشته تحصيلي كارداني و کارشناسی فوريت‌هاي پزشكي به دانشگاه ‌علوم ‌پزشكي و خدمات بهداشتي درماني‌ دزفول برای انجام مصاحبه و سایر مراحل
    معرفي‌‌شدگان نیمه متمرکز مرحله اول رشته تحصيلي كارداني و کارشناسی فوريت‌هاي پزشكي به دانشگاه ‌علوم ‌پزشكي و خدمات بهداشتي درماني‌ دزفول برای انجام مصاحبه و سایر مراحل

  • تقویم آموزشی 1401-1400
    تقویم آموزشی 1401-1400

  • فراخوان پذیرش
    فراخوان پذیرش

  • ارزیابی درونی اعتبار بخشی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی دزفول انجام شد
    ارزیابی درونی اعتبار بخشی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی دزفول انجام شد

شرح وظایف

 اهداف و شرح وظایف

گروه آموزش اساتید برآن است تا با بهره گیری از پیشرفتهای علمی روز در زمینه فرآیندهای یاددهی و یادگیری، متدهای آموزشی نوین را در حیطه علوم پزشکی بکار گرفته و اساتید را با این روشها آشنا سازد. ایجاد فرصتهای آموزشی مناسب و مهیا نمودن منابع و محیطهای آموزشی مرتبط با آموزش پزشکی از دیگر وظایف این گروه خواهد بود.

با در نظر داشتن اهداف کلی این گروه می توان وظایف زیر را برای این گروه در نظر داشت:

ارتقاء همه جانبه عملکرد آموزشی اساتید با تاکید بر فرآیند یاددهی و یادگیری

آموزش روشهای یادگیری و مطالعه به دانشجویان

استفاده از تکنولوژی نوین و به روز آموزشی

طراحی و اجرای متد های آموزشی نوین و کارامد

ارتقاء سطح آموزش کلیه دوره ها با بهره گیری از روشهای جدید آموزش

تهیه بانک اطلاعاتی اساتید در زمینه آموزش پزشکی

بررسی و مطالعه فرصتهای آموزشی در داخل و خارج از کشور و ایجاد ارتباط با مراکز علمی  معتبر جهت ارتقاء سطح آموزش پزشکی

نیازسنجی از اساتید

ارائه بازخورد نتایج نیاز سنجی به اساتید و برگزاری دوره های آموزشی با توجه به نیازهای آموزشی

شناسایی و جلب مشارکت اساتید علاقه مند به تدریس در برگزاری کارگاه ها

استفاده از روش های مناسب جهت اطلاع رسانی در خصوص کارگاه های برگزار شده

اطلاع رسانی در خصوص کارگاه ها مورد نیاز اعضای هیات علمی متناسب با نیازهای پیش رو (در بدو ورود و ارتقاء اساتید)

هماهنگی و نظارت بر ارزشیابی مناسب از دوره های برگزار شده

 

انتظارات مرکز از واحد توانمند سازی اساتید

ردیف

عناوین انتظارات

1

نگارش فرم نیازسنجی کارگاه ها در دو قالب گروه های بالینی و غیر بالینی

2

برگزاری حداقل 2 جلسه با سایر واحدهای مرتبط با EDC (واحد پژوهش در آموزش و فرایندهای آموزشی، مرکز رشد و استعداد درخشان، واحد ارزیابی) به منظور دریافت درون داد و تعیین نیازهای آموزشی اساتید

3

تعیین، تصویب و ابلاغ روش کار برگزاری مشاهده آموزش همتایان (ماه)

4

تسهیل اجرای برنامه های توانمندسازی اساتید با استفاده از آموزش مجازی

5

 

 

 

 

 

 

اخبار مرکز مطالعات
مراسم گرامیداشت روز استاد و جشنواره شهید مطهری در دانشگاه علوم پزشکی دزفول برگزارشد
مراسم گرامیداشت روز استاد و جشنواره شهید مطهری در دانشگاه علوم پزشکی دزفول برگزارشد
مراسم گرامیداشت روز استاد و جشنواره شهید مطهری در دانشگاه علوم پزشکی دزفول برگزارشد
 ٠٩:٥٨ - 1400/06/30 - نظرات : ٠متن کامل >>
دومین نشست ریاست محترم دانشگاه با اعضای هیأت علمی
دومین نشست ریاست محترم دانشگاه با اعضای هیأت علمی
دومین نشست ریاست محترم دانشگاه با اعضای هیأت علمی
 ١١:٤٨ - 1400/06/07 - نظرات : ٠متن کامل >>
برگزاری جلسه مرجعیت سرطان اطفال در تاریخ 1400/05/25
آگاهي سازي عمومي تغذيه با شير مادر
فراخوان پذیرش
ارزیابی درونی اعتبار بخشی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی دزفول انجام شد
دانشگاه علوم پزشکی دزفول در"جشنواره شهید مطهری "در سال ۱۴۰۰ درخشید
کسب رتبه تایید کامل اعتبار بخشی مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی دزفول
ژورنال کلاب
برگزاری ژورنال کلاب دانشکده پرستاری
برگزاری ژورنال کلاب دانشکده پرستاری
برگزاری ژورنال کلاب با عنوان: آنالیز جامعCOVID-19 در دوران بارداری، توسط سرکار خانم نصرت بهرامی عضو هیأت علمی دانشکده پرستاری
 ٠٩:٢٦ - 1400/03/29 - نظرات : ٠متن کامل >>
برگزاری ژورنال کلاب دانشکده پرستاری
برگزاری ژورنال کلاب دانشکده پرستاری
برگزاری ژورنال کلاب با عنوان: ارتباط بین وضعیت ویتامینD در بارداری و خطر ابتلا به پره اکلامپسی: یک مطالعه مورد- شاهدی لانه گزینی شده، توسط سرکار خانم مهناز نصرت آبادی عضو هیأت علمی دانشکده پرستاری
 ١١:٣٨ - 1400/03/11 - نظرات : ٠متن کامل >>
وبینار ژورنال کلاب با سخنرانی خانم سخاوت پور
وبینار ژورنال کلاب
سامانه ها
 
آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 2204
 بازدید امروز : 119
 کل بازدید : 1246311
 بازدیدکنندگان آنلاين : 3
 زمان بازدید : 0.4524

كلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای  دانشگاه علوم پزشکی دزفول محفوظ می باشد

Copyright © 2017 Dums.ac.ir All Rights Reserved